Virtuálne sídlo
Sídlo spoločnosti je nevyhnutnou požiadavkou každej spoločnosti už pri jej zakladaní. Je veľmi dôležité venovať náležitú pozornosť jej správnemu výberu.
Kúpa či prenájom kancelárie v meste, či dokonca priamo v centre mesta, kde chcete mať svoje sídlo je častokrát drahá, dlho trvajúca a administratívne náročná záležitosť. Najjednoduchšou je voľba virtuálnej kancelárie, či virtuálneho (registračného) sídla, ktoré je flexibilné a kde za nízky mesačný poplatok viete dostať Vašu spoločnosť k výbornej adrese v Bratislave, ktorá rozhodne zaujme Vašich klientov a ktorá Vás bude dostatočne reprezentovať.
Zriadime Vám virtuálne sídlo na našej adrese rýchlo a spoľahlivo v zopár jednoduchých krokoch:
- Do 3 hodín od Vášho kontaktu Vám zašleme dotazník, do ktorého zapíšete svoje údaje a pošlete nám ho e-mailom späť.
- Súčasne s dotazníkom Vám zašleme aj platobné údaje na uskutočnenie platby cez bankový prevod. Do 48 hodín od prijatia platby Vám pripravíme kompletnú dokumentáciu, ktorú Vám zašleme na e-mail.
Každá spoločnosť musí niekde sídliť, prečo teda nesídliť medzi najlepšími? Bez nadmernej administratívy, rýchlo, efektívne a pohodlne Vám vybavíme adresu Vášho sídla v centre hlavného mesta!
Podnikajte tak, ako sa na 21. storočie patrí – rýchlo, efektívne, virtuálne!
Balík Basic
Základ pre Vaše sídlo
- Registračná adresa sídla,
- Označenie poštovej schránky obchodným menom firmy,
- Príjem poštových zásielok (do 100ks/rok),
- E-mailová notifikácia o každej doručenej zásielke
Balík Comfort
Komfort pre Vaše sídlo
- Služby balíka Basic
- Príjem, úschova a evidencia doporučených poštových zásielok "do vlastných rúk" a kuriérskych zásielok
- Možnosť vopred dohodnúť prenajatie zasadacej miestnosti až 3 hodín/mesačne (kapacita 6 max. 8 osôb),
- Skenovanie listových zásielok,
- Zaslanie všetkej fyzickej doručenej pošty raz za mesiac/možnosť osobného vyzdvihnutia po dohode.